tisdag 11 februari 2014

För mycket

Är sjukt stressad just nu! 5/10 lektioner i manikyren har gått bort av olika anledningar. Jag har endast gjort manikyr på någon en gång och nästa gång ska vi ha praktiskt prov. Så snacka om att jag är stressad just nu! Och om det inte vore nog så har jag en engelska redovisnings sak som ska göras och den är jätte svår.. och för att inte glömma, vi har ett stort teori prov i manikyren också!! Assåå jag försökte hinna plugga men jag är så jäkla trött så jag tror jag ska gå och lägga mig typ nu!
Har iaf gjort lite idag!
Varför är det alltid så att lärarna alltid ska fixa allt innan lov? Blir så sjukt påfrestande.
Körde på kjol idag :'D Kände för att vara väldigt simpel men ändå lite gullig. :')
Hade dock leggins under!! Hade annars frusit ihjäl haha fint rum i bakgrunden btw xd

Inga kommentarer: