tisdag 4 februari 2014

Hemma!

Fick inte någon hjälp alls utav läkaren jag träffade.. Han var så flummig så jag började tro att han hade tagit något.. Han började på att antyda att jag ville ha narkotika och sen försökte han få mitt problem att bara se ut som spänningshuvudvärk. Jag frågade honom om man kunde ha ont i kotan när man har spänningshuvudvärk och han sa ja men då tyckte jag det var lite konstigt för jag har ju haft ont i min kota sen typ 7an.. så jag frågade om man kunde ha spänningshuvudvärk så länge men då fick jag inget bra svar.. Asså karlskogas sjukvård är ju helt otrolig.. Sämsta sjukvården i hela landet skulle jag tippa på.. Han var som att prata till en vägg och jag förstod typ 10% av allt han sa.. 
Så nu ska jag och mamma fixa en tid till en sjukgymnast för att förhoppningsvis kunna få hjälp där! 

Inga kommentarer: