lördag 1 mars 2014

1 Mars 2014

Ugh.. godmorgon.. Är jätte trött och jätte irriterad.. blev väckt av mina släktingar ifrån mora som sover hos oss den här helgen.. Asså dom kan seriöst inte vara tysta på morgonen iaf inte barnen… Och självklart sover dom uppe också vilket gör att jag hör dom ännu mer fast egentligen kvittar det för jag hör dom typ lika tydligt när de är nere också.. Har även en väldans huvudvärk som jag inte vet vad jag ska göra med.. En obeskrivlig huvudvärk som jag tror kommer ifrån all stress kombinerat med mina dåliga kuddar..
Så idag är jag lite smått arg men jag hoppas det går över snart, orkar liksom inte gå och vara arg hela dagen..

btw hade typ jätte konstig dröm i natt …  En blandning av att någon hackade sig in i min dator och kollade på mig genom min webcamera och sen var det massa zombies överallt… ibland undrar jag om jag ska sluta kolla på walking dead bara för att jag får typ massor av zombie drömmar. Men mina zombie drömmar är inte direkt läskiga bara lite obehagliga ibland haha xd

:)

Inga kommentarer: