onsdag 19 mars 2014

:)

Godmorgon.. Blev väckt kvart över sex idag.. det var sjukt plågsamt.. tycker verkligen inte om att behöva ta min bror till skolan men jag kan inte säga nej.. utan jag säger alltid att det är typ självklart att jag kan ställa upp och göra det.. så jag får ju typ skylla mig själv för att jag säger att det är okej.. 

Var upp till mitt rum förut för att hämta min dator och då hade jag varit så smart och lagt datorn löst i dataväskan.. och det hade jag glömt så jag lyfte upp den åt fel håll och datorn föll ur data väskan.. som tur var hann jag fånga den med min fot så den hann inte slå i backen vilket är bra för jag vill verkligen inte att den ska gå sönder!! Dock så lyckades jag skära mig på foten när jag tog emot den. duktigt hanna.. jätte duktigt.. verkligen -.-  Som sagt, skadar mig jämt.. Skulle jag skriva ett blogginlägg varje gång jag skadade mig skulle jag skriva minst 10 varje dag xd

Är vrålhungrig så ska ta något att äta! Funderar på att skriva en 5 saker du inte visste om mig sen.. kanske xd Har velat göra det länge nu men det är svårt att komma på bra 5 saker som inte så många vet om mig x) 

Inga kommentarer: