lördag 29 mars 2014

Hemma igen!

Det var ganska trevligt i örebro! Hitta mycke fina saker dock så köpte jag inte så mycket utan det blev bara ett par ljusa jeans, ett jätte fint linne och en jätte fin tröja! Sen köpte jag även ett par träningsskor ett  twist up gloss stick i färgen 07 coral cocktail :) Fick även en liten gåva från cubus när jag köpte jeansen och det var ett läppglans och en sak till ögonen vet inte vad den heter haha
Är iaf väldigt nöjd! Dock ville jag bli lite fixad men det var grymt lång kö till alla olika ställen så jag skippa det!
det var jätte svårt att köpa jeans idag.. hatar seriöst hatar speglarna i ett provrum/ provhytt.. och ljuset är helt damp och det är trångt och på vissa ställen kan man inte ens dra för ''draperiet''ordentligt utan det blir en glipa längs ena kanten.. sen så fort jag tog på mig ett par jeans så bara såg det så fel ut!! Dom var bekväma och dom passade men det såg seriöst ut som om jag hade gått upp 10 kg över en natt typ.. Såg fett fel ut så jag gick på magkänslan och nu när jag provade jeansen igen hemma så känns det bra! Dom ser bättre ut på nu! Hatar att köpa jeans.. så krångliga storlekar och usch näee.. hoppas jag slipper köpa jeans på ett tag!
Skorna jag köpte!! :D 

Inga kommentarer: