onsdag 12 mars 2014

Önskar jag kunde gå och lägga mig nu!!

Ugh.. hej!
Är sjukt trött! Kom hem för typ en halvtimme sen och om jag ska va ärlig skulle jag kunna gå och lägga mig nu… men jag måste hålla mig vaken annars kommer jag vakna inatt typ xd
Har sjukt ont i mina fötter och i min rygg.. Mina skor suger så jag får jätte ont sen så är ena foten fortfarande svullen sen i lördags :o
Hade iaf lite mer att göra idag! Flyttade runt på massa porslin vilket som med parfymen är att ta en risk!! som tur är har jag inte tappat eller vält något som kan gå sönder än.. däremot har jag vält massa andra saker medans jag har städat i hyllor :$
Blev lite irriterad när jag började idag för igår så prissatte jag 12 kartonger med snapsglas dv.s 6förpackningar  i varje kartong vilket blir 72 förpackningar. Men idag fick jag veta att det vart fel i beställningen, att de bara skulle ha tolv förpackningar dvs. två kartonger.. så det jag fick börja med idag vara att pilla bort prislappen på 60 förpackningar… -.-
aja annars så bestod dagen av att packa upp varor som ja fick larma och prissätta sen så fortsatte jag med städning i parfymhyllorna..

Inga kommentarer: