söndag 27 april 2014

Gladiatorerna :))

Godmorgon!! Tänkte blogga en gång till igår men jag kom hem så sent så jag orkade inte!
Vi grillade och typ bara satt och lyssnade på musik och pratade och det var jätte kul faktiskt! :)
Så när jag kom hem så pratade jag på skype med Andréas en stund och så somnade jag vid typ två ^^Vaknade runt halv tre och hade drömt saker som gjorde att jag fick lite panik och bara shit jag sitter fortfarande i ett samtal i skype xd
Just nu sitter jag och kollar på Gladiatorerna då jag inte hann kolla på det igår!! Har också precis käkat lite frukost!
Idag ska jag typ inte göra någonting tror jag xd har inget planerat iaf xd
Btw. blev så glad för mamma kom upp och väckte mig förut och sa att hon hade glömt att ge mig ett brev i fredags och då visade sig att det var mitt nya kort som har kommit!! :D gud så bra!! Tog bara 3 dagar! :D Känns gött att ha bankkort igen och imorgon ska jag köpa ett nytt busskort!! :D det går bra nu!! :D



Inga kommentarer: