lördag 5 april 2014

hej :)

Sry för att jag har bloggat dåligt men jag har inte orkat haha xd har inte rikitgt vetat vad jag ska säga xd
Blev precis klar med en skoluppgift vilket känns väldigt skönt!! Ska kanske t.om. fortsätta plugga nu!! Skulle ju vara ganska så skönt om jag blev klar med mina sko,uppgifter så for som möjligt så jag slipper tänka på dem den här veckan som kommer! Har redan tillräckligt mycket att tänka på!
Igår hade vi första sminklektionen och det var jätte kul! ganska självklart men vi fick börja med att lära oss en bra bas alltså foundation, puder.. osv. och om jag ska vara ärlig så kände jag mig jätte säker och det kändes jätte bra att sminka! Ser fram emot nästa sminklektion!!! :D

annars då? äre bra? Med mig är det väl ganska så okej ändå! Sitter med en aloe vera dryck som jag inte smakat tidigare, nämligen med smaken grönt te och citrus och den är faktiskt väldigt god! :D Sitter även med en 70% choklad med hallon.  Känns ändå som en bra lördag! bortsett från plugget då!

Inga kommentarer: