torsdag 17 april 2014

#MNR1Take

Godmorgon! Blev väckt runt nio imorse -.- tack för den liksom.. xd nej men det var väl bra för typ en halvtimme efter så ropade mamma och sa att jag skulle upp såå ah …
om en stund ska vi här hemma ta en promenad till min kära storebror.. asså seriöst.. en promenad :( gillar inte att gå xd
Vi ska typ käka pizza så jag skippar frukosten så jag ska orka äta mer pizza :3
Blev så glad för MNR  hade lagt upp en ny video och den är sååå bra! skulle ha lagt in videon här men jag hittar den inte så lägger upp den på bloggen när jag orkar leta mer haha nu måste jag sticka så jag bloggar mer senare!
vänta.. kom på att jag kan lägga in en länk ist för videon :O Smart jag är!!!
https://www.youtube.com/watch?v=d8j-NBCOD3s&list=UUUG8CwSqDZAdxfSrkNjblTA
ni borde kolla på den tycker jag (a)

Inga kommentarer: