torsdag 26 juni 2014

Albins födelsedag! :*

Asså jag är helt ärligt cptrött på det här jävla vädret, det har inte varit riktigt sommarväder på flera veckor nu och det suger! Usch! Soligt på morgon och början av eftermiddagen och regnig nu senare på eftermiddagen, jag som vill kunna ligga ute och sola.. 

Hej! Förlåt, är bara lite trött på vädret haha xd
Idag är det Albins födelsedag men eftersom mamma jobbar kväll så kommer han inte firas så jätte mycket idag utan det tar vi till helgen. Födelsedagsbarnet fick bestämma kvällsmat och gissa vad ett 9 årigt barn vill äta? jo donken.. haha ganska så självklart men men jag klagar inte. Snabbt, enkelt och gott! dock inte nyttigt men vem bryr sig ? haha xd

Ligger instängd på mitt rum just nu och kollar på pll, det är det allt jag gjort sedan jag kom hem idag xD
Påtal om idag, det gick jätte bra på dagiset idag, vi var på en utflykt haha först till ica för att köpa lite kakor, bullar och festisar och sedan gick vi till någon gräsplätt nära dagiset där barnen fick springa av sig och fika lite :) Vi som är vuxna ( och ja.. jag räknade precis med mig själv som vuxen.. ) satt och åt en grymt god kladdkaka från maxibageriet som smakade underbart. Perfekt kladdkaka med någon slags chokladkräm på toppen!

Funderar på om jag ska städa lite på mitt rum, bara plocka i ordning och så för det är så stökigt så jag trivs inte och jag har sett typ två bananflugor här inne. INTE OK!!! När bananflugorna flyger omkring i rummet så vet man att det är dags för städning! Så nu blire att kolla klart på det här pll avsnittet jag är på sen ska jag dra på hög musik och städa undan lite!

Inga kommentarer: