torsdag 17 juli 2014

Göra om bloggen?

ugh.. tänkte fixa om lite på bloggen och nu är jag ganska så trött så kommer aldrig orka klart idag, min header är jag inte nöjd med så den ska jag fixa om imorgon, gjorde bara något lite snabbt nu för jag var så himla trött på min blogg som den såg ut haha Vill liksom typ börja om utan att behöva byta bloggportal eller liknande :) Så tänkte göra om typ helt och sen börja bli lite mer seriös! Då menar jag att jag inte bara kommer skriva om mina tråkiga dagar och mitt tråkiga liv haha utan kanske att jag ger lite tips, delar med mig av mina åsikter kring saker osv ^^Skulle vara kul att se om jag och andra tycker bättre om min blogg om jag ändrar lite och så :)  Kommer aldrig kunna bli professionell men skulle vara kul att visa att man faktiskt har bloggen som ett intresse och att man faktiskt tycker det är kul att blogga! :D

Mene.. ska nog ta och sova nu! Så jag bloggar mer imorgon och förhoppningsvis så kommer jag göra om den imorgon också! :D Puss godnatt!

Inga kommentarer: