onsdag 23 juli 2014

Människor är så lyckliga som de bestämmer sig för att vara.

Hej!
Idag så bestämde jag mig för att ta med mig datorn ut ( i skuggan såklart ) Då det är för fint väder för att inte vara ute! Just nu sitter jag och vakar över alla olika social medier och jag försöker hålla mig sysselsatt en liten stund till innan jag och mamma ska ta bilen ner till busstationen och hämta Tora!

Har inte träffat henne på hela sommarlovet, träffade henne endast i början då vi skulle till stockholm men efter det så har jag inte kunnat träffa hennes :(
Eftersom vi inte har träffats på länge så blir det att hon stannar kvar över natten så vi hinner träffas lite innan hon måste hem igen!

Eftersom det är så varmt så kommer vi kanske dra ner och bada, är ju perfekt väder för det! Annars så har vi inte planerat något utan vi tar dagen som den kommer :) '



Inga kommentarer: