lördag 9 augusti 2014

Haft det jätte bra i Stockholm

Hemma igen efter några hel grymma dagar i Stockholm!  Igår gick vi runt på stan och senare på kvällen gick vi på bio, vi såg guardians of the galaxy och den var jätte bra!! Rekommenderar den stark asså, Efter bion åkte vi hem och så kollade vi på suits innan vi gick och la oss :) Vaknade halvåtta imorse och  så gjorde vi oss i ordning. Pendeln till t-centralen skulle gå kvart i nio, så vi skulle vara framme typ nio men då var den inställd så vi tänkte ta en som gick nio men då var den också inställd så vi fick ta en som gick tio över nio och då skulle mitt tåg alltså gå 09:24… Vi var såååå nära på att hinna, sprang för att hinna, var några meter ifrån tåget när det åkte.. fett surt, var så frustrerad haha

Men det fanns ju inget att göra då så jag fick följa med Andreas till hans jobb då han skulle börja jobba klockan tio, så beställde vi bussbiljett hem ist. för det var mycket billigare än tågbiljett. Så halvtvå åkte jag buss och så var jag inte framme förens vid fem.. Fett segt, men nuså är jag hemma igen!

Har verkligen haft det väldigt bra i stockholm. Köpte även några saker som jag kanske kan visa senare :D Tack hjärtat för allt, jag hade det verkligen jätte bra, längtar tills vi kan ses igen :*

Inga kommentarer: