onsdag 3 september 2014

Börjar typ bli sjuk :$

Hej! Sitter på bussen mot örebro! så skönt att börja halv ett på onsdagar! klagar ju inte direkt över det ;) Idag ska vi ha frans och bryn färgning. :D wiee ska bli så skönt att få fransarna färgade igen! var så sjukt länge sen nu och jag ser seriöst helt sjuk ut utan smink så att få litr färg på fransarna blir perfa! :D

Har en lektion sen slutar jag och få dka jag förbi min kommande praktikplats där min handledare ska skriva på ett papper! Efter det så ska jag dra till ferri och ikväll drar vi till dansen! :D En bra dag det här! :D Det ända som inte är bra är att jag börjar typ bli sjuk.. har så jäkla ont i halsen och mår sjukt illa samy nyser och har mig hela tiden.. inte så kul.. men men bara lite förkylning det kan man leva med!
Ska försöka sova lite nu på bussen så ah ^^ skriver mer någon annan dag haha

Inga kommentarer: