söndag 28 september 2014

Det finns inget bättre skönhetsmedel än lycka

Hej! Jag har haft en så himla bra helg så jag har inte haft någon lust till att blogga!
Andreas kom i fredagskväll så vi typ käka, kolla supernatural. Under lördagen så var vi först nere på en fika på stan då han fyllde år tidigare i veckan :* Sen åkte vi hem och bara mös, mycket serie kollande blev det den här helgen :* Han fick mig även att kolla på ett avsnitt av blacklist så funderar på om jag ska ta och kolla på det efter att jag är klar med supernatural! :D

Asså ni fattar inte, trots att vi inte gjorde så mycket så hade jag en sån bra helg. Jag känner mig bara så extremt glad! Hade inte träffat honom på tre veckor så att få krama på han igen var guldvärt :* Vet inte vad jag ska säga men han gör mig bara så lycklig! <3

Just nu sitter jag och glor lite yt videos och ska snart ta och sova! Börjar tidigt imorgon :/ Men ah godnatt!
vet inte alls vad jag gör med min hand haha men palla bry sig ;*

Inga kommentarer: