söndag 14 september 2014

Söndag! - Val idag!

Hej hej!  Redan söndag! Helgen går för fort.. gör den alltid! Men min helg har varit hyfsad skön iaf. Fint, varmt väder hela helgen, så skönt att värmen hänger sig kvar ett tag till. Har inte gjort så mycket nu i helgen utan kollat serier, gjort klart en hemtenta och sen typ snackat skype och städat  lite :) Helt ok helg!

Nu ligger jag och laddar batterierna tills imorgon då vi börjar 8:10 :/ men vi kommer sluta innan lunch så det är ju grymt skönt! Två lektioner sen slutar vi! Jag ska även hjälpa till och vara fotbollstränare imorgon, Tomas kommer vara ensam tränare på albins fotboll imorgon så jag ska hoppa in som lite reserv och hjälpa till! :D Ska bli intressant och se hur det funkar!

Ikväll äre dags för att veta vilka som vinner valet, jag önskar jag hade vart gammal nog att rösta, inte för att jag riktigt vet vilka jag håller på men för att jag vill känna att jag är delaktig och bidrar med mina åsikter till samhället! Jag tycker definitivt att det kommer bli intressant att se vilka som vinner valet och vilka som ska styra och ställa i 4 år! Ska jag vara ärlig så tror jag att alliansen kommer vinna då många har ett stort förtroende för just de partierna men ska man vara partisk så tror jag att det kan gå hyfsat för de röd-gröna också! aja ska sluta snacka politik för ingen orkar väl läsa om det!

Ska återgå till mitt serie kollande och så ska jag ta nått att käka för jag börjar bli så grymt söt/ salt sugen.. så går och rensar skåpen just nu och jag tror att det är för att jag är hungrig och inte har ätit någon lunch, så det ska jag göra för annars kommer jag bara trycka i min mer onyttigt x) Skulle sitta fint med en kebabrulle men får inte pengar förens i slutet av månaden :/ Well.. that sucks..


Inga kommentarer: