torsdag 2 oktober 2014

Spontan färgade håret igår :)

Godmorgon!
Igår hade jag första praktikdagen! Det gick jätte bra fast dock fick jag inte mycket att göra första dagen då jag skulle se lite hur hon jobbar, vad de har för produkter osv.
Nästa vecka kommer jag och en annan som jobbar där göra behandlingar på varandra för att göra oss varma i kläderna tills vi får kunder!

Efter praktiken gick jag ner till stan och köpte hårfärg, blev väldigt spontant då jag inte hade tänkt på det alls, men har skolfoto idag så kom på igår att jag var tvungen att färga utväxten, slängde även in lite rött i färgen ;) Kände för att vara lite spontan så nu är mitt hår mer rött, inte jätte rött men ändå ;)

Hade dans igår, vilket gick väldigt bra, det var kul och jag är så taggad inför att bli klar med den här dansen!!! En liten nackdel var att jag sträckte min nacke under stretchen på slutet :/ Jag har fortfarande ont idag.. Annars så var det jätte kul!

Gick och la mig med ganska dåligt humör igår men idag känns det bättre och jag känner mig redo för skolfoto trots att jag vet att jag kommer bli förjävlig x) Men nu ska jag ta och fortsätta med mitt :) Bloggar mer senare idag kanske, vill kunna visa en bild på håret men svårt att få en fin bild nr man inte får bra ljus!

Inga kommentarer: