torsdag 20 november 2014

Ariana grande

Åh vill sååå gärna se Ariana nästa år!! Har ju varit helt besatt av henne hur länge som helst nu! Hon är så söt och hennes röst är ju himmelsk!!! Om jag har möjlighet ska jag köpa biljetter lite senare, kommer ju inte ha råd nu när de släpps.. tror de släpps imorgon men om jag har tur finns det fortfarande biljetter kvar efter jul och nyår!

Man får se från den ljusa sidan att förhoppningsvis går det att få tag på någon månad efter att de har släppts men ska jag vara ärlig så tror jag att de kommer sälja slut på en gång.. :/ aja kommer förhoppningsvis fler chanser :)

Hade ju gärna haft 3000 i fickan just nu då en meet and great biljett kostar straxt under 3000





Asså åhhh hon är ju så himla fin!!! Fick ju höra nyheten om att hon, taylor swift och ed sheeran ska uppträda på årets VSfashion show!! De har verkligen tagit rätt artister om jag får säga vad jag tycker:! 

Inga kommentarer: