söndag 9 november 2014

Farsdag! :)

Hej på er alla! Idag är det farsdag vilket inte rör mig så mycket, firar tomas lite men inge mer än så!
Den här dagen började med att jag vaknade upp vid nio med finaste hunden bredvid mig som hade kommit upp under morgonen för att mysa! Sen vid halvtio så tog jag en promenad vilket var väldigt skönt då solen lyste och det var helt tomt på folk ute!

Efter att ha kommit in så har jag helt ärligt inte gjort så mycket, kollade lite på tv och nu håller jag på att kolla på Fault in our stars igen! Åh den är ju bara för bra!
Ikväll är det MTV EMA som jag absolut inte ska missa! Det bästa med EMA är att det hålls ju i europa vilket betyder att det inte sänds mitt i natten utan det sänds vid 9 ikväll så jag kommer hinna se allt men ändå vara pigg till skolan imorgon!

Börjar få dåligt samvete för att jag inte hjälper till så mycket hemma idag då jag borde göra det för att uppvakta tomas lite! För hittills är det bara han som har gått runt och städat när det egentligen borde varit jag hehe borde faktiskt låta han ta det lugnt och jag borde göra allt jobb!
Men men söndagar är ju alltid väldigt sega för mig! Samma sak varje söndag! Jag ligger framför datorn hela dagen med allt jag möjligtvis kan äta och så slappar jag ända tills jag ska sova! Så fungerar in princip alla mina söndagar! Det bara är så, jag vill kunna ha en dag i veckan då jag verkligen inte bryr mig om någonting annat än mig själv och då jag endast låter min kropp vila ut sif ordentligt till en ny vecka!

Men med tanke på att det är farsdag så ska jag nog passa på att hjälpa till lite hemma i alle fall!

Inga kommentarer: