torsdag 27 november 2014

Julstämning - check!

God kväll på er!
Den här kvällen är jag på väldigt bra humör, dels för att jag har äntligen tagit tag och städat i mitt rum vilket nu känns amazing samt jag har pyntat lite i mitt rum med julsaker! :) Så nu ser det jätte mysigt ut! Har legat i min säng och lyssnat på julmusik och bara njutit av stämningen i några timmar nu!

Min dag i skolan var bra! Vi hade praktiskt prov på kroppsskrubb + inpackning! Tyckte det gick hyfsat för mig! Kan ju alltid gå bättre men i det stora hela är jag ändå nöjd! :)

Tänkte att jag ska ta och krypa ner under täcket nu och sova! :')
Äntligen fredag imorgon! asså shit vad snabbt den här veckan har gått, känns som det var måndag igår..

Men men med det sagt finns det inget mer jag kan säga! :) Godnatt!


Inga kommentarer: