lördag 8 november 2014

Lördag! :D

Hej hej!
Jag har haft en väldigt lugn och skön förmiddag! Vaknade vid tio sen dess har jag kollat på lite supernatural, the vampire diaries och the big bang theory samt ett yt klipp! Så väldigt slappt har det varit tills nu! Det som måste göras nu är att städa lite och plocka lite i huset senare blir det att kolla på serier igen!

Jag är så klumpig.. vet inte ens om det är rätt ord för det här.. jag är dum kanske passar bättre. Ska berätta varför..
Förut när jag kollade på the vampire diares så såg jag att det låg en sax bredvid mig så jag tog upp den och började klippa i mitt armhår haha asså why?  Blev lite rastlös så klippte lite i det för skojs skull och självklart lyckas jag klippa av mig en bit av mitt skin på armen.. asså ne gud..
Inte mycket som tur var men tillräckligt för att det skulle börja blöda och svida haha Skäms verkligen över att berätta det här haha Jag fyller 18 om ett halvår och leker fortf. med saxar..

Så nu glömmer vi det! Good!! Bloggar mer när jag orkar!

Inga kommentarer: