onsdag 12 november 2014

Praktik!! :)

Morgon alla!
Sjukt segt att vakna imorse.. började med att jag vaknade vid fyra och kunde inte somna om.. sen när jag väl lyckades så skulle jag typ upp då haha Hade så jäkla ont i ryggen när jag vaknade så hade helst legat kvar några timmar till men men..
Har precis käkat godaste mackorna med skagenröra på.. åh lyxfrukost japp japp x)
Ska kolla lite på supernatural och sen drar jag iväg på praktik! Vet inte vad jag kommer få göra idag men förhoppningsvis får jag göra någon behandling! :D

Som vanligt efter praktiken ska jag till ferri och då ska hon få sin lilla present jag har till henne mihi

Besöket hos kuratorn gick bra igår och vi ska börja ses en gång i veckan nu ett tag framöver då han ska hjälpa mig att tänka rätt.. om man säger så..  haha han ska lära mig hur man inte tar åt sig för mycket av sina negativa tankar osv vilket jag behöver lära mig då jag har väääldigt många negativa tankar som jag låter äta upp mig inifrån..

Inga kommentarer: