fredag 26 december 2014

Fyndat idag!

oj oj oj vilken lång dag detta har varit! En tur till örebro var allt jag behövde för att bli helt slut i kroppen! Fick med mig hem de tre viktigaste grejerna, en nyårs klänning, en foundation och hårfärg sen fick jag även med mig lite annat smått och gott! Gick runt i massvis av butiker, fulla av människor och det var långa köer! inte så konstigt när det är mellandags rea! Jag har haft en super trevlig dag med Ferri, Mathilda och Fanny! Vi har skrattar, shoppat, ätit gott och haft bara allmänt trevligt! Kunde inte blivit så mycket bättre dag faktiskt! eller.. jo det kunde ju ha fått vara lite varmare.. var ju svinkallt ute idag!! Men ska väl inte klaga allt för mycket, solen sken och det var blå och klar himmel vilket är så himla fint nu under vintern! :D


Nyårsklänning, fram ock bak! Från cubus 399:- -30% Så betalade endast 280:- 

Jätte söt kappa ifrån new yorker för endast 199:- Dagens kap! 

En skjorta från new yorker som jag inte skulle ha köpt om det inte vore för ferri! Kostade 99:- plus 20% rabatt så betalade bara 79:- :) 

 
Ny hårfärg plus masker ifrån h&m! Färgen är i dark chocolate 

Ny foundation ifrån cubus för 165:- men var 25% rabatt så betalade endast 124:- 

Utöver detta så har jag käkat en väldigt god lunch! Jag är jätte nöjd över mina köp! Ska bli så kul att få använda allt! :D Tror jag ska börja med något redan nu! Känner att jag är i stort behov av en ansiktsmask! Ha en bra kväll alla! 

Inga kommentarer: