söndag 28 december 2014

Gårdagen

Hej! Hade en jätte bra och rolig kväll igår! Jag och ferri stack till henne och så kom några av hennes kompisar! Vi blev 8 totalt tror jag! Det var jag, ferri, fanny,albin, Amos, Magnus, hao och kulan! Vi spelade spel som jag och ferri vann överlägset på och vi dansade,käka pizza och bara hade allmänt bra! Vid 5 imorse bestämde vi oss för att åka hem till hennes pappa! Från typ två till fem så satt vi och snackade om alltmöjligt! Det var jätte mysigt för då hade några åkt hem så vi var bara några kvar så då var det inte lika högljutt! Vi satt seriöst och snacka om både seriösa och oseriösa saker! Vid sex imorde somnade jag och ferri. Jag har precis vaknat och ska väcka ferri snart för jag börjar bli såå hungrig.. 

Vi ska idag gå i pyjamas hela dagen! Bara spela massa wii spel och hon ska färga mitt hår!  Det blir en väldigt slapp dag!

Inga kommentarer: