torsdag 25 december 2014

Haft en bra jul?

Godmorgon! eller borde jag säga god förmiddag? Jag hade en jätte trevlig jul igår och jag hoppas ni också hade det! Jag fick så mycket fina saker! fick jätte mysiga tröjor i jätte fina färger, fluffstrumpor (åh vad jag älskar fluffstrumpor), en ny morgonrock ( hur mysig som helst), en mascara, rengöring och sminkborttagningsservetter, pengar, nya vantar, tofsar, badbomd som luktar hur gott som helst och så fick jag ett super fint halsband av andreas. Han var ju inte här men han hade lämnat paketet så att jag skulle öppna det sist av alla igår.  Försökte få en bra bild på halsbandet men det gick inte så får försöka igen ikväll eller nått!

Jag sitter just nu i min supermysiga morgonrock och mina lila fluffstrumpor och funderar på om jag ska åka till farfar idag eller om jag ska ta det imorgon! Tror det blir idag då jag gärna vill till mellandags rean imorgon! Måste hitta kläder till nyår nu under mellandags rean samt köpa hårfärg då mitt hår ser för jävligt ut haha

ursäkta min fula ben men jag var bara tvungen att ta kort på mig själv i min morgonrock och mina strumpor haha kommer bo i de här ett tag framöver! Så mjukt och skönt!

Inga kommentarer: