torsdag 4 december 2014

Min Torsdag :)

Goooodkväll mina kära! :) Min dag har varit hur slapp som helst! Fick sova lite extra länge i morse då jag inte skulle sminka mig något! Hade ju ansiktsbehandling och kändes onödigt att sminka sig en massa för att två timmar senare ta bort det!

I Skolan hade vi bara praktiskt! Det blev inte riktigt som planerat så det blev att på förmiddagen så körde vi ansiktsmassage på varandra. Det var prov på det och jag fick ett A :) Men det kände jag ändå att jag förtjänade för jag har kunnat massagen ut och inan till hur länge som helst nu och jag känner mig väldigt säker osv :)

Blev lurad av matsedeln idag :( Stod att vi skulle få crispy chicken men när vi kom dit var det någon japansk kycklinggryta som smakade apa och som knappt hade några kyckling bitar i sig :( Så jag och natalia bestämde oss för att gå till donken och köpa pommes :3 Så gott!!
Men tjockisar som vi är så räckte ju inte det så vi gick till ica senare och köpte lite godis haha #Tjocka

Eftermiddagen bestod av frans och brynfärg!! YASSS Som jag har velat få lite färg på brynen och fransarna länge nu!! Så känns grymt skönt att fixa det! Blev as bra med fransarna, brynen blev inte riktigt så starka som jag ville ha dem men vad gör det haha fyller ju ändå i dem x)

Nu underkvällen har jag packat inför imorgon, drar ju till stockholm efterskolan så kommer inte hinna komma hem något emellan, sen så har jag duschat och lite sånt så nu ska jag ta hundarna på en kvälls runda så blire lite käk och sen sova! :D

Inga kommentarer: