onsdag 7 januari 2015

Back to reality

Godmorgon! Jahopp då ska vardagen börja som vanligt igen! Orkar inte med alarm som väcker mig tidigt, orkar inte med långa bussresor och mycket plugg! Men jag ska tänka positivt! Snart sportlov! Bara några veckor kvar!! Haha hinner inte ens iväg första dagen efter lovet innan jag börjar tänka på nästa lov..

Just nu kollar jag på nya pll och dricker te! :) Så mysigt så! Ska om en stund börja fixa det sista innan jag åker mot praktiken! Ska bli så skönt med praktik idag och heldag med hantverk imorgon! Vi ska ha nagellektion på förmiddagen och det är typ så mycket jag vet.. Ska väl bli kul, manikyr är faktiskt ganska roligt när man väl kan ordningen osv.. men det är jobbigt för vi får typ lära oss en termins teori på 4 lektioner vilket är så jäkla jobbigt..

Nehe jag ska väl återgå till mitt igen! :) Ha en bra dag! För det ska jag ha! :)
btw.. det ligger snö på backen igen, jag som hoppades på att det inte skulle komma tillbaka!

Inga kommentarer: