torsdag 22 januari 2015

Helt slut!

Hej! Oj vilken dag! Vart ska jag börja?

Imorse var jag väldigt duktig som hjälpte en gammal tant som ramlade på isen och inte tog sig upp själv! Hon vart jätte glad när jag erbjöd mig att hjälpa henne upp då hon hade skadat sig och hade väldigt svårt att ta sig upp själv! :)

Skolan var hyfsat seg, var utsvulten och skolan bjöd på ingen vidare mat idag :/ Lektionerna gick dock ganska fort men just det här med att ha långa raster, att vara jätte hungrig och att behöva åka buss får dagen att kännas 4 gånger längre..

Kom hem vid fyra och sen dess har jag fikat och flyttat runt massa möbler. Det är nämligen så att jag har bytt rum idag till Daniels gamla rum! Så jag har städat ur det ordentligt, flyttat in säng, byrå, nattygsbord och massa grejer! Dock är jag långt från klar då jag har typ 70% kvar av min garderob som jag inte får plats med någonstans just nu.. måste införskaffa mig en ny garderob till det här rummet!

Har även massa annat skit jag inte hade plats för men det här är en början iaf. Har försökt fått med det viktigaste in hit och sen så får jag införskaffa hyllor, speglar och sånt som kommer behövas! :)

Nu ligger jag utslagen på sängen, är så trött för jag har varit igång med det här typ 3 timmar näst intill själv! Fick bara lite hjälp med att bära. Städningen, rensningen, plocka i ordning osv gjorde jag själv så kan ju bara säga att det tog lite på krafterna.. kommer nog sova gott i natt!

På min byrå har jag mina små speglar, parfym, doftljus, mitt pandora armband och mitt diplom! :) 
Så här ser det ut så länge, har lite bodylotion/bodybutter och hårprodukter högst upp, sen smink, 2 av mina klackskor, sen har jag lagt lite vettiga saker i one direction lådan då jag inte har någon annan typ av förvarning just nu!

Mitt rum är än så länge väldigt tomt, ska som sagt fixa några nya saker, ska även fixa gardiner och lite mer ljus och sånt trevligt. Sen så småning om så blir det att tapetsera om då Daniel har förstört den här tapeten! Så rummet är inte perfekt ännu men jag jobbar på det! :)

Inga kommentarer: