fredag 16 januari 2015

Hemma idag!

Hellu! Fick ett sms runt 22 igår där det stod att Sara är sjuk och inga vikarier kunde hoppa in för henne så hennes lektioner var inställda och svenska lektionen som vi har utöver saras lektioner idag hade jag arbetat klart med vad de andra höll på med så idag stannade jag hemma! Så skönt att sova och ta det lugnt! 
Hade varit så onödigt att vakna vid 4 för att vara där inne typ en halvtimme innan man börjar och sen behöva vänta 30-40 min på en buss hem och inte vara hemma förens vid 10:30-11:00.. 

Var bara en 1 timmes lektion så tror jag klarar mig ändå! 

Ska snart packa ner lite grejer för jag drar till ferri i eftermiddag så ska försöka leta fram lite saker jag ska ha med mig, ska även försöka äta lite frukost.. hehe har inte gjort det än och jag vakande för 2 timmar sen och har varit hungrig sen jag vaknade haha 
Bild från malins mobil när vi var ute på våran 8km runda! :D 

Inga kommentarer: