torsdag 15 januari 2015

Kommer vara lite inaktiv ett par dagar!

Hej! Det kommer bli dåligt med uppdatering nu ett tag framöver kommer jag bara förvarna om! Vårar internet fungerar knappt för att tele2 har slutat med allt förutom telefoni så vi håller just nu på att bytas över till bredbandsbolaget vilket tar tid och vilket är tydligen en längre process än jag trodde för det här har hållt på några dagar och det verkar inte vara över än riktigt! Så några dagar till!

Jag kan varken kola youtube videos, eller jo men knappt måste stänga av och på wifi:t typ 20 gånger för en 10 mins video! Filmer och Serier är helt uteslutet fungerar absolut inte.. Kan knappt blogga, knappt twittra.. this sucks! Men ska inte klaga har fortfarande min kära tv som fungerar! :')

Internet är inte enda anledningen till varför jag kommer blogga mindre utan det är även för jag kommer inte vara hemma så mycket i helgen, kommer hem på lördag någon gång för imorgon sover jag hos Ferri så ska vi fira Amanda lite för att hon har fyllt 18 :') Ska försöka blogga imorgon i skolan eller något snabbt mobil inlägg! Kanske ska försöka tidsinställa ett par inlägg så att det inte blir helt torrt på bloggen när jag är borta eller inte kan blogga för att internet är sjukt segt och vill knappt fungera..

Inga kommentarer: