måndag 26 januari 2015

TABATA

oj oj oj.. jag kommer inte kunna röra mig imorgon, fy vilket jobbigt idrottspass vi hade idag! Först TABATA-pass som var hur jäkla jobbigt som helst! För er som inte vet vad det är så är det en form av intervallträning! Efter det passet gick vi vidare till gymmet för att köra styrka och när jag försökte mig på squats så darrade benen så enormt mycket för jag var så slut!

När jag skulle av bussen så kändes det av kan jag ju meddela.. kommer ha någon så fruktansvärd träningsvärk imorgon i framförallt, ben, rumpa och mage!

Har inte tränat så här hårt på länge så under passet blev jag helt yr, illamående och jag trodde jag skulle svimma! Det här vill jag fortsätta med! Så jobbigt men jag lovar att skulle man hålla på med det här ett tag så skulle det definitivt ge resultat!


Inga kommentarer: