lördag 14 februari 2015

Glad alla hjärtans dag

Hur firar ni denna dag?
Jag sitter inne.. framför youtube och serier och bara väntar på att melodifestivalen ska börja precis som vilken annan lördag som helst!
Hade självklart varit mysigt att ha någon men jag klarar mig själv och tycker att alla hjärtans dag ändå är lite för överskattat! Jag bestämde mig för att iaf sprida kärlek till min familj med kramar! Vem har sagt att alla <3-dag endas ska kretsa kring massa par ? Nä så jag ger lite av min kärlek till mina familjemedlemmar och mina vänner!

Sminkade mig dock lite extra bara för skojsskull idag liksom, så har lösfransar och grejer! :) Inte ofta man får se mig med lösfransar för jag är kass på att sätta på dem och få dem att sitta snyggt haha tar mig minst 30 min innan jag får det att se bra ut!



Inga kommentarer: