fredag 27 februari 2015

Klar med provet!!! :D

Har precis gjort klart mitt medicinprov som jag pluggat stenhårt för tidigare i veckan!! Känns sås skönt att ha det gjort och jag känner mig väldigt nöjd faktiskt! Fick ner mycket text, alla latinska namn och jag kunde alla enzymer och det var ju inprincip det man skulle kunna så känner att det här kan jag nog ändå få ett hyfsat bra betyg på! :)

Sara var så snäll så vi slapp skriva förhand och skrev i ett dokument på datorn istället fast då skulle alla sitta med ryggen mot henne så hon kunde hålla koll på datorerna så ingen skulle fuska! :) Så mycket lättare och snabbare att skriva på datorn, hade jag skrivit för hand allt det jag skrev på datorn skulle det ta minst en timme.

Nu taggar jag inför nästa lektion då vi ska meditera! :D Ska bli så himla intressant att testa på det!! :D
Ni får nöja er med en gosse bild på chivas! :') 

Inga kommentarer: