onsdag 25 februari 2015

Mer plugg

Puh.. precis kommit hem från en dag på praktiken! Blev inte att gå till ferri idag då jag känner att jag har allt för mycket plugg inför provet!!  behöver verkligen all tid jag kan få och kände att skulle jag varit där till 7 ikväll skulle inte plugget börja förens halv åtta / åtta vilket är för sent för då är hjärnan redan så pass trött och då tar man inte in så mycket information!

Fick göra både ryggmassage, ansiktskur och manikyr idag samt öppna lite nya varor och skylta lite i deras fönster! Jag fick även någon slags cirkulationsgrej behandling på benen/fötterna av Magdalena. Svinkallt var det ( Och det är meningen att det ska vara kallt) Kändes precis som om någon hällt mentol på mitt ben! Ni vet när man tuggar jätte starkt tuggummi och sen dricker kallt vatten.. så kändes det fast på mitt ben haha sjukt häftigt! :D

Så nu har jag nyligen kommit hem från praktiken och har redan pluggat ett tag, ska öppna en iskall pepsi och fortsätta nu! :D

Inga kommentarer: