torsdag 5 februari 2015

Motionssim

Hej kära vänner!
Jag ligger nu utmattad i min säng efter ett pass motionssim med min mor. Min mamma ville komma igång med träning men har problem med sin fot så hon kan inte springa eller ta för långa och snabba promenader, då kom hon med idén att simma då det är skonsamt för kroppen samtidigt som man tränar hela kroppen, men hon ville inte börja simma ensam så jag (som tränar så lite) kände att nej men why not.. jag kan hänga på!

Skulle fixat med dagens kvällsmat men blev fast på mitt rum då jag måste skriva en tränignsplanerin till idrotten som ska in imorgon.. ugh.. jag hade helt glömt bort den :/  Men är snart klar så det ska nog gå!!

Blir att käka kycklingsallad till kvällsmat och sen ska jag nog kolla ett par avsnitt av teen wolf och sova!! Ska upp så fruktansvärt tidigt imorgon.. Börjar 8:10 och slutar 16:00..  så kommer vara en zombie imorgon hehe..
En liten random bild som togs under den ensamma morgonen i skolan!

Inga kommentarer: