lördag 28 februari 2015

Örebro

Godmorgon! Idag ska jag med resten av familjen åka in till örebro, först blir det en tur till lek och bus med albin, själv ska jag sitta i deras cafeteria och tråka ihjäl tills han lekt klart haha känner mig lite för gammal för att själv springa runt där haha ;)

Sen efter lek och bus ska vi vidare till marieberg där vi ska leta efter nya jeans till mig, har ju lyckats spräcka båda mina svarta jeans så har bara jeans med hål på knäna kvar och det är ju inte så skönt att ha när det är kallt/Snöigt/Regnigt.. osv..  Så mina planer idag är att komma hem med ett par jeans och nya skor! Har ju inga bra skor heller direkt, men tomas hittade på köp och sälj Örebro ett par helt nya skor! Jag tyckte de var jätte fina så vi ska in och hämta dem idag! :D

Sen ikväll när vi kommer hem blir planerna att kolla på melodifestivalen! Ikväll är de i Örebro, skulle varit kul att vara där men men.. går lika bra att kolla från soffan! :D

Inga kommentarer: