lördag 7 februari 2015

Så dålig uppdatering

Hej! Gud så dålig jag är på att blogga! Igår så åkte jag inte hem emellan något efter att ha slutat skolan utan jag gick direkt till maxi och köpte med lite dricka och chips och så gick jag till Mathilda där jag, hon, ferri, fanny och några fler skulle vara! :) Hade en väldigt trevlig kväll med mycket spelande av just dance vilket var hur kul som helst. Somnade inte förens efter fyra imorse vilket betyder att jag hade varit uppe 24 timmar.. kan ju bara meddela att jag var heeeelt slut!!! Orkade knappt hålla ögonen öppna där på slutet..

Nu under dagen har vi alla som sov kvar hos Mathilda käkat pizza, glott på barnprogram och typ bara chillat.
min kväll bestod av mellomys med kebabrulle framför tvn! Så kul att melodifestivalen har dragit igång igen!! :D

Nu ska jag sova för jag dör typ haha Godnatt kära vänner!!

Inga kommentarer: