torsdag 12 februari 2015

Sökt två sommarjobb!! :D

hej! Idag bestämde jag mig för att stanna hemma då jag har sån himla grym huvudvärk, en sån här jobbig huvudvärk som kommer ifrån min ömma nacke! Kände då att det är inte värt att åka in för att ändå inte kunna göra något! Börjar även få väldigt on i min hals.. har haft ont nu i snart än vecka men det har inte gått över :(

Igår när jag var hos ferri så satt vi och sökte några sommarjobb!! :) Hittills har jag bara hunnit söka två då det tog sjukt lång tid att skriva ett bra personligt brev. Båda jobben är i gerbbestad hittills och jag ska försöka söka fler i grebbestad, några i skåne, sälen och stockholm! Ska söka så många jag bara kan sen får vi hoppas att jag får något utav dem också! :D

nehe.. ska väl gå och ta mig lite frukost och slå på tvn en sväng! Ha en bra dag alla fina!

Inga kommentarer: