fredag 20 februari 2015

Underbart sportlov

Hej! Ett stort förlåt för att jag inte bloggat typ något denna vecka! Jag hade tänkt att försöka blogga lite mer men blev inte av. Denna vecka hos ferri har varit perfekt! Skrattat så man får ont i magen, pratat om allt mellan himmel och jord, spelat massvis av olika spel både wii, dator och bordsspel. Käkat massa godis och tittat på film och serier! Sökt jobb i grebbestad, kollat på komiker på netflix. Vi har gosat med katter och käkat semla som ferris mamma kom och bjöd på! En underbar vecka trots att jag har haft vissa sovproblem och legat dumt vilket resulterade i en ganska så öm nacke!

Jag kom hem för någon timme sen och sen dess har jag bara suttit här och inte gjort ett skit. Kollat på några youtube videos men inte så mycket mer intressant än så har hänt!

Så synd att sportlovet snart är över! Är inte redo att ta mig tillbaka till skolan!

Inga kommentarer: