lördag 14 mars 2015

18 om 9 dagar!!!

UP AND READY FOR THE DAY... ALMOST

GODMORGON! varför skriver jag i caps?? Har varit pigg och alert sen efter sex dock inte klivit upp ännu men jag har gosat en del med chivas som har sovit under mitt täcke i ett par timmar nu! Har även kollat igenom några youtube videos och nu börjar jag fundera på om jag ska ut och jogga eller nått?maybe i don't know..  Det är Lördag och solen skiner! Jag har lite planer idag så det är väl bäst att stiga upp nu så att jag hinner jogga, duscha, fixa mig osv innan klockan blir för mycket! :D

Från ingenstans.. bara 9 dagar kvar tills jag fyller 18!! OH MY! Ser framemot det sååå mycket, ska bli så kul att finally bli 18! Sen är det ju bara 2 dagar kvar innan NICKI MINAJ! Hur fort har inte tiden gått egentligen?

Inga kommentarer: