måndag 2 mars 2015

Doftljus

Hej! Jag klarade en lektion idag sen åkte jag hem för jag mådde skit, hade sååå ont i magen och det högg till i både mage och bröst flera gånger vilket gjorde det svårt att andas, hade stora problem med hals, slem och hosta så åkte hem och det var väl bra det, såg precis att jag har feber.. åh vad kul.. :/

Har lagt mig under täcke, tänt lite ljus och kollar på spelvideos för att få mig på bättre humör! Köpte två ljus igår på maxi faktist, ett vanligt ljus i en väldigt fin blommighållare, jätte vårligt och fint och så köpte jag ett doft ljus i doften vanilj! Ofta så brukar inte jag gilla när det bli för mycket vanilj för ibland kan den doften bli väldigt konstig men det här doft ljuset hade en ganska diskret och mjuk doft på något sätt så den gillar jag! :D



Inga kommentarer: