torsdag 12 mars 2015

JOSBAREN

Under våran långa rast idag så gick jag, Natalia och Tora upp till stan och jag som inte tänkte köpa något köpte med mig ett par solglasögon och ett par nya trosor. fick lite inspo av ferri när hon visade sina nya Solglasögon så vart också sugen på nya och när jag såg dessa inne på Gina tricot så var jag bara tvungen att köpa dem!! Bild på dem får ni sen om jag lyckas få till någon bra och rättvis bild på dem haha

Vi gick förbi något som hette josbaren och där sålde dem nyttiga färskpressade juicer och smoothies! HUR GOTT?? Så vi köpte oss en varsin juice, jag valde en som hette ''ingers gubbe'' som innehöll Äpple, Jordgubb och ingefära och den var jätte god!
Kommer definitivt gå dit fler gånger för att prova på lite annat. Skulle starkt rekommendera det stället i Örebro då de hade allt från vanliga juicer till mer ''super'' juicer om nu vet vad jag menar, sånna med massa nyttigt i typ som spenat och grejer!  Och måste även tillägga att personalen var hur trevliga som helst och de hjälpa oss väldigt bra! Så god service, goda juicer och ett jätte fint var det där inne så jag är jätte nöjd!


Kändes så amerikanskt på något sätt att gå med en sådan i handen medans man går med solbrillor och ser helt stenig ut i det fina vädret! Har sett hur många youtubers som helst som köper massa nyttiga juicer från olika juice barer men har själv inte hittat en förens nu!! Asså är helt överlycklig!

Inga kommentarer: