tisdag 10 mars 2015

Klippa mig! :D

Haha trots att jag sa att jag skulle blogga en gång till igår å blev det inte så.. Jag somnade, direkt efter maten somnade jag för jag var så himla trött! Så nu har jag fått min 8timmars sömn! :D Känns ganska bra faktiskt!

Min redovisning igår om ukraina konflikten gick ganska bra faktiskt! Jag fick nog allt jag ville säga sagt! Självklart skulle jag kunna varit bättre men jag är faktiskt ändå nöjd! :D

Känner att jag hoppar lite väl mycket från en sak till en annan men det är för jag är inte så bra på smidiga övergångar i mina texter haha iaf inte här på bloggen!

Vad tycker ni om vädret? Jag älskar det, igår var det 8+ och solven lös hela dagen! Det var så himla skönt och man blir så glad! Känns så bra nu när man får se solen lite mer igen, man får lite mer D-vitamin och man känner sig piggare och gladare!

Idag slutar jag 16:20.. usch hatar livet.. nej men vi har fått en extra lektion på tisdagseftermiddagar från och med nu vilket har resulterat i att vi slutar 16:20.. Direkt när jag kommer hem så kommer Sofia hit och så ska jag få schampot och balsamet jag köpt av henne och så ska hon klippa mig! :D Ska bli intressant då jag inte klippt mig på en evighet typ, ska försöka ta en bit nu så att det blir riktigt fräscht och inte bara ta 2cm så att man inte sår någon skillnad och det blir lika slitet på nolltid igen!


Inga kommentarer: