lördag 28 mars 2015

Vaken 24 timmar

Hej! Var vaken över 24 timmar igår och gick endast 5 timmars sömn så nu börjar jag bli så sjukligt trött! 

Var hos kulan igår med ferri, Fanny, Albin och Magnus! Vi åt först på Max sen blev det efterrätt på donken och vidare till kulan där vi spela guitar hero, charader.. Vi dansade, koll på film och jag hade en super bra kväll/natt! Var inte tbx till ferri förens 04:15 imorse haha 

Idag har jag och ferri varit hos mig! Jag här blivigt firad av lite släkt så blev en hel del fika och tårta! Jag fick en massage bänk av några ifrån släkten!! Woho! Nu kan jag äntligen börja massera folk hemma! :D 

Jag och ferri blev så äckligt mätta av allt sött så vi drog ut på en 1h promenad med mina hundar! Så skönt! 
Nu på kvällen har jag kollat på gladiatorerna och nu blir det att sova för jag är så himla trött! Godnatt 




Inga kommentarer: