torsdag 26 mars 2015

Vuxenpoäng

Godmorgon! Igår var jag på praktiken och där fick jag tvätta stenar haha asså what?? Ni vet sånna stenar som man har i ljuslyktor.. jag stod och handdiska dem haha fett wierd men men gjorde väl inte så mycket! Sen fick jag klippa till och vika sååå mycket olika sorters papper man använder i olika behandlingar, det är typ ett mjukt papper, svårt att förklara!

hur som helst! Blev att gå till ferri efteråt och jag köpte med mig minimuffins och dricka så att vi skulle ha lite fika! Vi satt och snacka skit och kollade på teamnames inför color me rad haha sen precis innan vi skulle åka så är hon så söt och plockar fram presenter! Jag förväntade mig inga presenter från henne med tanke på att hon fixade och la ner massa tid på min överraskningsfest!
Fick 3 ansiktsmasker, ett jätte gulligt halsband, en svart klänning och ett jätte fint linne! Kan ta kort på allt när jag kommer hem idag! :D

Var även duktig igår och gick till både nordea och swedbank för att fixa några grejer nu när jag är 18! #Vuxenpoäng!


Inga kommentarer: