torsdag 9 april 2015

Gårdagen

Hej! Igår var mitt liv ..tänkte jag säga men menade lov slut haha x) Back to reality! Började med praktik vilket var så skönt dock var jag så himla seg och trött så blev inte mycket gjort på praktiken, hade en kund och sen blev det bara lite städning.

Efter praktiken mötte jag upp min moster och så gick vi ner på stan då jag skulle hjälpa henne att köpa smink till hennes bröllop som är om mindre än en månad! Jag ska sminka henne och därför ville hon även ha min hjälp med vad för smink hon kunde ha! :)

Efter att gått runt på kicks och provat och kollat och frågat om massa saker så tog vi en fika. Jag var dock inte så sugen på något stort så tog en kaka som såg god ut men oj vad fel jag hade.. själva kakan var ju god men sen bitarna var lakrits choklad.. usch!! Hade det inte varit lakrits så hade det varit gott!

Jag tog bussen hem vid halv sex och direkt när jag kom hem öppnade jag mitt paket från JFR!! WOHOO, kommer bild på grejerna i nästa inlägg!

Sen vid sju så mötte jag upp Albin så var vi ute och promenera i ett par timmar, så skönt att röra lite på sig och få lite frisk luft med tanke på hur seg jag var!
lilla söta Tindra! :') 

Rummet inne på hudfixar´n jag oftast har mina behandlingar i! :) 

Inga kommentarer: