måndag 6 april 2015

Partyyy

Hej! Igår blev det fest hos ferri och jg hade så sjukt kul! Det blev lite av allt! Musik,dans, sanning och konka, promenader till maxi (kom på att vi ville ha chips en kvart innan de stängde), mycket skratt och oj herre jag hade jätte trevligt! Ingen av de som drack spydde och det blev inte kaos så det var så skönt! Magnus hade även med sig sin gitarr så han spelade lite och sjöng lite för oss där en sväng! Vi blev totalt 9stycken tror jag så det blev ganska lagomt. Sen när alla gått hem så satt jag och ferri och käka pan pizza vilket jag är så glad för idag! Tror den hjälpte mig extremt så jag inte blev bakis! De och massa vatten! 

Vaknade hyfsat tidigt idag och då började jag och ferri städa direkt! Blev inte så mycket att städa så var klar på en halvtimme! Sen drog vi för att käka kebabtallrik! Så underbart gott! Eftermiddagen har spenderats med kortspel, vila, massa prat och musik! 

Perfekt avslut på påsklovet tycker jag! 


Inga kommentarer: