fredag 24 april 2015

PLUSAWARDS 2015

Hej hej och åter hej!
Ligger för tillfället helt utlsagen i min säng och vill bara sova så funderar på om jag ska dra på en film och slöa ett tag! :)

Idag hade vi plusawards vilket var jätte trevligt! Vi var i en biosalong på SF där vi fick fördrinkar, godis och sen en goodiebag med proteinpulver, pocketböcker, olika tester på smink osv!
Jag vann årets hudvårds elev igen!! Hur sjuk! :D blev så glad för jag lägger ner så mycket tid på skolan och jag sliter för att allt ska bli så bra som möjligt samt att detta är något som jag brinner för!! Så jag tyckte faktiskt det var välförtjänt! Så fick ett diplom, ett stipendium på 1500 :- och några blommor! :D

Efter plusawards så gick jag med min klass vidare till Jensens Bøfhus där jag käkade lunchbiff med bea och tog en päroncider! :) Lyxen med att vara 18! :D Det var så mysigt och det var välförtjänt efter en lång vecka i skolan! :D

















1 kommentar:

Anonym sa...

HANNA!! Jag visste inte ens att du hade tagit en bild på mig och Anna. Jag ser så sur ut..