måndag 25 maj 2015

Med smak av kärlek!

Hej alla fina! :D

Blev lite dåligt på det där med blogga igen ett tag.. kanske ni märkte.. men jag glömmer helt ärligt bort bloggen haha inte bra!! Men nu är det inte långt till sommarlov och när vi väl är lediga kommer jag inte ha massa skola som tar upp min tid och förhoppningsvis har jag lite mer tid att blogga då! :D

Idag hade vi sista praktiska idrottslektionen någonsin!!! hur sjukt? Jag kommer aldrig ha idrott igen!! känns jätte konstigt! Vi gick 2,5 km till ett utegym där vi fick göra lite vad vi kände för och jag testade på nästan allt vilket har resulterat i att jag har ont i min kropp nu och kommer garanterat ha träningsvärk imorgon..

Efter det gick vi en pw tillbaks till slottet och sen slutade vi! Jag var sån tjockis så jag gick och köpte en kebabtallrik direkt när jag kom hem, hade inte ätit lunch och var sååå hungrig.. dock ångrar jag min nu i efterhand när jag är så äckligt mätt.. Nu på kvällen har jag pluggat lite inför provet vi har i morgon och så har jags kollat på Himym! :D
Ha en fin kväll alla! <3 
Såg denna söta ramlösan inne på pressbyrån och var bara tvungen att köpa den! står inte någonstans vad det är för smak men jag gissar på att det är typ smultron! :D Ramlösa är en stolt sponsor till ''kärlek i alla dess färger'' Stockholm | Pride! :) Blir så glad när jag ser denna acceptans hos företag och i samhället! :) Vi lever i 2015 och jag tycker att alla har rätt att älska vem man vill. Man och man?  kvinna och kvinna? man och kvinna? vem bryr sig? Kärlek har inga rätt och fel, all kärlek är bra kärlek! Kom ihåg det! <3 

Inga kommentarer: