tisdag 5 maj 2015

Min mosters Bröllop

Som ni kanske vet så var jag på min mostersbröllop i lördags och det var så fint! Jag kom till lokalen vi skulle äta i runt 12 på dagen för att jag skulle sminka min moster men det slutade även med att jag sminkade brudtärnan så det var ju kul! :D Vid halv tre var själva vigseln och det var så gulligt, man blir ju lite rörd!

Efter det blev det mat, snittar som förrätt med jordgubbsvin, sen varmrätt blev potatisgratäng och fläskfile och som avslutning blev det självklart bröllopstårta! Och den var så sjukt god, inge grädde i den vilket jag gillar för grädde blir alltid det som förstör en tårta då de alltid ska ha så jäkla mycket grädde i en tårta.

Efter all mat var det dans, liveband, snacks, cider och öl.. mycket prat och ah bara en härlig rolig kväll! Slutade dock med att jag satt barfota på golvet då jag var svintrött i fötterna efter att ha haft på min mina klackskor 10 timmar i sträck.. aj :( Nya, hyfsat höga klackskor.. det kändes kan man säga..

När vi kom hem tog jag mig en till cider och sen drog jag faktiskt ut en sväng och träffade Albin, kom hem ett par timmar senare och tvärdäcka i min säng. Låg lite halvt bakis i söndags och igår hade jag fullt upp därav ett sent inlägg här på bloggen.
Blev ganska nöjd med sminkningen på mig själv faktiskt :') 




















Inga kommentarer: